Vaccinföreläsning – Vaccinera eller inte – Linda Karlström äntligen på film!

Linda Karlström var på en föreläsningsturne i Sverige i april 2011 och denna är inspelad i Malmö.

Mamma Urkraft närvarade på Stockholmsföreläsningen och det var kanske den bästa föreläsning jag närvarat på, eftersom alla aspekter var så perfekt balanserade – kall fakta och starka känslor, presenterade i en professionell förpackning.

Detta bör alla människor se, för vi alla är på ett eller annat sett berörda.

Här presenteras information som finns offentligt att inhämta men som de flesta aldrig sett eller vetat om att den existerade. Tillsammans med verkliga människors erfarenhet av vaccinets verkningar.

Denna film är vad jag och många andra väntat på; samlad saklig information, levererad i ett sansat format – på svenska, med söt brytning. 😉

Linda Karlström, ett enormt tack från djupet av hela min varelse! 🙂

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Detta inlägg publicerades i Autism - och liknande tillstånd/syndrom, Hälsa - miljö - livsåskådning och märktes , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Vaccinföreläsning – Vaccinera eller inte – Linda Karlström äntligen på film!

  1. Charlotta skriver:

    Hej!
    Tack för att du lagt upp detta viktiga! Jag var också på föreläsningen i Stockholm och tyckte det var väldigt bra.
    Men tyvärr har andra delen av föreläsningen fallit bort, hoppas det går att ordna.
    Mvh Charlotta

    • urenergi skriver:

      Hej Charlotta och tack för feedback! Det är en otroligt viktig film och den första i sitt slag, på svenska! 🙂 Nu sprider vi den! 🙂 Ska genast se vad som gått fel, glömde faktiskt att kolla igenom, blev för ivrig. 😉

      Ljus & Värme!

  2. Charlotta skriver:

    Hej igen!
    På youtube hittade jag en till del, del 9 🙂
    Mvh Charlotta

  3. Mami skriver:

    Underbart, tack tack!
    Din blogg är en rik kunskapskälla!

    • urenergi skriver:

      Åh tack själv Mami, blir lika glad varje gång jag hör att någon tar sig igenom bloggen med mina ibland väldigt långa inlägg! 😉 Härligt att höra också för jag vill ju sprida informationen jag samlat och delar vidare, den här filmen borde alla se – känns som jag skrivit det flera gånger senaste veckorna. 🙂

  4. Sofia skriver:

    Detta borde visas på TV!! Tyvärr kommer det säkert inte att hända, men den borde visas mycket!

    • urenergi skriver:

      Håller med dig helt och fullt men som sagt, det kommer inte att ske närmsta tiden – vi får starta en piratkanal!! 🙂 Ett jättebra program om autism stoppades förut för att det innehöll någon negativ kommentar om autism :/ Ska blogga om det snart, har nämligen fått programmet på DVD 😉 ”Unga utan ord”

  5. Ulla Lundegård skriver:

    Sååå bra! tack!

  6. Lars Myllynen skriver:

    Jag skulle vilja komma i kontakt med Linda Karlström. Någon som har epost adress eller telefon nr till henne. Helt fantastisk film med så mycket information som bara måste spridas vidare.
    mvh Lars

  7. Pingback: Sanningen blottläggs, då ökar industrin tillsammans med myndigheter propagandamaskineriet – vill införa nya massvaccineringar med nya vaccin | Urkraft – Mother Warrior

  8. Helena skriver:

    Jag vill gärna komma i kontakt med Linda. Har en dotter dom fått narkolepsi. Hon är nu 11 år. Fick Pandemrix 2009. Jag törs inte ta fler vaccinationer. Hur ska man ställa sig till alla vaccinationer i framtiden? Kan ni skicka min mail till Linda. En annan sak också. Jag läser till sjuksköterska och kommer bli erbjuden att ta TBc och Hepatit B vaccination. Törs jag?

  9. Pingback: "Insikten om vaccinationsbluffen ledde till en livskris - jag fick erfara den övermedicinerade psykvården"

Lämna en kommentar