Obesprutat – blogg och filmer om vaccin och vaccinationsskador (på svenska)

Det värmer mig otroligt mycket att ha blivit omnämnd i fantastiska Linda Karlströms blogg ”Obesprutat” – tack min fina vän och häftiga krigarmamma!

I denna intervju berättar Linda om hur hennes intresse väcktes och besvarar vanliga frågor angående vaccin och vaccination – alltså de ”förbjudna” frågorna inte alla ställer eftersom de går emot konventionen. Frågor om biverkningar och skaderisker, frågor om vacciners påstådda effektivitet – utrotade de verkligen sjukdomarna eller har de gjort människan sjukare osv. Vad vet egentligen ”de lärda” – våra läkare och annan vårdpersonal som massvaccinerar? – Inte mer än vad läkemedelsbolagen tillåter och erbjuder. Visst vet en hel del men antingen tjänar de på att inte visa det eller så kan de förlora på att dela med sig medan de är aktiva läkare, på olika vis.

http://www.youtube.com/user/Klokaval#p/u/1/jb5SDFgiQp0

Linda använder uttrycket ”kulturell trans” (jag brukar säga ”sovande” ;)), om hur vi människor går omkring och tror på att det man matats med från barnsben är sanning o utgår ifrån det, hånar eller fryser ut dem som säger annat… ungefär som föreställningen att jorden skulle vara rund, alla vet ju att den är platt!

Jag väntar spänt på filmen med den inspelade föreläsningen med Linda – den var bland de bästa jag varit med på, fakta blandat med känsla och allt flöt ihop på ett perfekt professionellt sammanhållet vis och så att alla, även de ”oinvigda” kan förstå innehållet.

* * *

Lyssna även på mycket kunnige Alan Rees, far till ett vaccinskadat barn (bland annat diagnosen autism):

http://www.youtube.com/user/Klokaval#p/u/0/rqZRMBxdRnA

* * *

Filmen om lilla Ana, som utvecklades normal men hennes kropp blev till ett slagfält efter hon vaccinerats – även här blev beskedet Autism:

* * *

Avslutar med citat från Lindas blogg:

Det finns inga vacciner som är effektiva och säkra! Bara man läser på, inser man snart hela den grundläggande principen:

VACCINER IMMUNISERAR INTE; DE SENSIBILISERAR!

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Autism - och liknande tillstånd/syndrom, Hälsa - miljö - livsåskådning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

