Gästblogg: Mjölkbonden som bytte tillskott och förändrade sitt liv (FitLine inside)

Marit, har använt FitLine i tre och ett halvt år.

Något som jag är mycket imponerad av är att jag inte längre behöver jaga den ena efter den andra produkten och försöka matcha allt för att man ska må bra av sina tillskott och inte tvärsom eller betala för inga eller små resultat.

Jag har hela mitt liv jobbat hårt som mjölkbonde, hästuppfödare och amatörtravtränare samtidigt har jag varit idrottsutövare av diverse olika slag. (Fotboll, slalom, cykel, ridning, terränglöpning, styrketräning)

Jag åt tillskott av diverse olika slag eftersom jag visste att jag verkligen behövde, ja som bonde har man ju koll på att jordar är utarmande och stor del av maten detsamma!!

Jag tog Mivitotal, extra zink, selen, chisandra, krom och till kvällen kalcium och magnesium. Hade trots det mycket problem såsom migränanfall, diffus huvudvärk dagligen och en hoptryckt nack,- och ryggkotpelare, soleksem, svampinfektioner och sockersug. Jag trodde att det här var något som jag skulle få leva med och det hade jag accepterat.

Så blev jag presenterad näringen ja FitLinenäringen. Wow tänkte jag!! Det här bara ska min yngsta dotter ha!! Och ja jag kan väl prova även jag men jag trodde INTE att det skulle bli resultat för mig jag åt ju redan bra och tog så mycket tillskott… Hm och min äldsta dotter ska såklart också få chansen! Oj det blev en rejäl slant att lägga ut för mig som inte var så stadd i kassa, för oss tre. Jag tog ett varsitt tremånadersabonnemang för oss och sa att OM ni tycker att det känns bra får ni klara er själva framöver. Ja det tyckte dom.

Min yngsta har fått hjälp med sin utmattning pga hjärnstress och från födseln en svarthet och dödslängtan!!!

Även hennes man äter, han har blivit bättre i sina eksem. De har hans fyra barn och nu har de ett gemensamt barn som har en underbar mor, tack! Hon är 29 år och lever numera stark och full av liv!

Min andra dotter, 33 år, orkar med sitt krävande liv. Med distansplugg (till ekonom) med en 6-åring och en 4-åring och maken som reser mycket pga chefsjobb. Han, maken vägrade prova näringen, han knaprade diclofenac nästan dagligen pga huvudvärk, rygg,- och nacksmärtor. Jag gav honom FL i några månader för jag var rädd om honom och familjen, dottern fick se till att han drack! Nu abonnerar han själv och är nästan besvärsfri och en frisk, glad, mjuk och varm make och far. Jag mormor till deras barn njuter!

Min syrra var en katastrof, utbränd sedan många år pga av dålig kost och intensivt liv. Hon är numera en kreativ energifylld tjej på 57 år…

Min mor och far som hade slutat leva, glädjen att leva hade upphört, är efter tre år med näringen, 83-åriga glädjespridare, fulla av livsglädje och klarar sig helt själva i ett stort hus.

Jag har ett par som skulle separera, maken orkade inte, ett år senare är deras barn lyckligt ovetande om att det var nära att allt skulle se annorlunda ut… de lever lyckliga tillsammans. Fibro har läkt ut på flera av mina verkare. Astma har blivit bättre på andra. Pollenallergier har läkt ut, ja försvunnit. Barnlösa har fått barn. On and on … Jag brukar säga … Det är bara att prova eller låta bli. Många tror på för snabba resultat … Men våra 70 – 100 tusen miljarder celler! Får de chansen, repareras och delas de vartefter till friska celler.

Huden är ju bytt på ca 3 mån det mesta av vår kropp på 3 år så det tar sin tid för kroppen att självläka! För det är ju det som det handlar om! Att självläka … När vi har byggstenarna så gör vår kropp det.

Just ja min migrän är i stort sett borta och nack- och ryggkotpelaren är utläkt! Dessutom är min livssituation helt förändrad eftersom jag vill leva det Bästa livet.

Marit Norlander
Med godkännande från alla i texten nämnda ❤

Marit

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Alternativa läkemedel och behandlingar, Näringstillskott. Bokmärk permalänken.

Kommentera

