Gästblogg: Klimakteriebesvär och magproblem (FitLine inside)

Mari började med Fitline 2012 efter rekommendationer från sin dåvarande man.

Jag hade hamnat i klimakteriet och det var fruktansvärt jobbigt med vallningar, ett jobbigt humör och att inte kunna sova. Jag sov i snitt 3 timmar per natt. Blev arg och ledsen för ingenting. Jag kände verkligen inte igen mig själv. Jag började ta utav min mans produkter först, men vi insåg ju att då skulle de ta slut före nästa leverans. Så han skrev in mig istället. Det gick ett tag och jag märkte inga revolutionerande förändringar. Men efter ett tag började jag sova bättre och jag kände mig mer harmonisk och lugn. En bekant frågade min man vad som hade hänt med mig. -Vad menar du, frågade min man. -Jo, hon har blivit så lugn och glad igen!

Vännen märkte alltså av förändring.

Jag la till Isoflavon som ett komplement (det är en naturlig, GMO-fri, sojaprodukt som är avsedd för klimakteriet). Jag tog kanske 5 ggr utav den, för efter ca 6 månader med Fitline så säger jag till min man en dag; -Men, herrejisses, mina vallningar är helt borta!!
Till saken hör också att jag ända sedan jag var barn har haft STORA problem med min mage med väldigt mycket förstoppning och att inte kunna gå på toa. Jag har ju alltid levt med det genom hela mitt liv, så jag var liksom van. Men jag har alltid fått ta till Lunelax i perioder och även Microlaxering för att kunna göra nr 2. Efter ungefär 1 år med Fitline så kom magen igång på riktigt och har fungerat som en klocka sedan dess. 15-30 minuter efter morgondrinken så går jag på toa, VARJE DAG. Det är en befrielse. Jag är så glad för dessa produkter och hur de har hjälpt mig och hela familjen.

Kram till Er, alla underbara.
Mari Lundin
http://www.6153798.go4pm.com

long_stem_red_roses-wide

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Alternativa läkemedel och behandlingar, Näringstillskott och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

