~ Så inom oss så utom oss ~

Jag är väldigt tacksam över att mitt liv är fyllt av så mycket spännande, så många aktiviteter på mina favoritområden … tiden räcker inte till att producera inlägg och artiklar i den takt jag önskar, så här kopierar jag mig själv från annan plattform, det är verkligen ett enormt ämne att reflektera över.

* * *

Vårt universum är en cell och våra celler är 100 000 miljarder sammanlänkade universum? Alla våra celler är sammankopplade, de skickar ständigt information mellan varandra, inom vår kropp och via frekvenser utanför.

Vår hälsa är lika med summan av våra cellers hälsa – vad betyder det med ovanstående information? Har vi ett större ansvar för helhetshälsa än avgränsat till vår egen kropp, inte bara genom våra handlingar på jorden utan i hur vi tar hand om oss själva, våra celler – i förlängningen hela vårt universum och nästa? Exponentiell läkning eller exponentiellt nedbrytande, vilken faktor står jag för?

Handlar vårt arbete kanske om att återfinna balans och harmoni, inte bara i den egna kroppen, psyket och själen – utan ut i det vår hjärna inte kan föreställa sig, det vi kallar för oändlighet, evigheten?

Ta hand om dina celler, läk dig själv och läk universum – inåt och utåt från din kropp.

Hur det än må vara så sprider sig positiva och omtänksamma tankar, känslor och handlingar som ringar på vattnet, det är inte svårt för våra mänskliga sinnen att se, känna och förstå.

Cellenergi är livsenergi … öka din energiproduktion ♥

Ge din kropp, psyke och själ vad du behöver och undvik det som belastar och stressar systemen = 100 % livsenergi, läkning, återhämtning, återuppbyggnad – harmoni.

Hittade en relaterad film, ackompanjerad av vacker musik – jag står ej för kvaliteten utan vill dela kärnbudskapet.

Är det någon som vet vad låten heter – tell me! 😉

Och en relaterad bild …

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Allt annat..., Hälsa - miljö - livsåskådning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till ~ Så inom oss så utom oss ~

  1. urenergi skriver:

    Tack mina vänner för så snabba svar – de kom in blixtsnabbt! Nätverk är fantastiskt – tillsammans har vi alla svaren, all kunskap och all potential till att läka moder jord – och oss alla för vi är ett.

  2. Gunilla skriver:

    Asch, för sent! : ) Kolla filmen där Willie Nelson sjunger samma låt. Bra!

Kommentera

