Exklusiv FitLine-presentation ges av Världsettan i tennis – Novak Djokovic!

Ökad prestation och optimal återhämtning med de mest effektiva näringsprodukterna på marknaden – högsta kvalitet, högsta säkerhet, innovativt, gott, enkelt – oslagbart! 

Följ länken och lyssna på vad världsstjärnan Novak Djokovic har att säga om produkterna som fått mig att ändra verksamhet efter 3 års studier och uppstart av eget företag – jag har inte bytt område, fortfarande gäller friskvård och helhetshälsa men mer inriktning på att läka grunden – på cellnivå.

Dessa näringsprodukter använda av många elitidrottare – 32 medaljer under vinterspelen 2010 erhölls av FitLineanvändare – har överraskat mig med en tydligt ökad livskvalitet och precis som med den anpassade kosten, fick bort ännu mycket mer av Viktors autistiska problem (de som vården kallat för medfödd obotlig hjärnskada).

Jag är otroligt tacksam över dessa produkter och det är fantastiskt härligt att arbeta med dem – att få uppleva alla dessa förbättringar hos i princip alla som ger sig chansen att prova.

Jag kanske låter ”too much” men med insikt så är jag väldigt nedtonad i proportion till de resultat jag sett. Detta är en del av framtiden, gammalt möter nytt och möter upp ett behov som vår vårdslöshet med jorden och oss själva orsakat – vi har exploaterat, förgiftat, manipulerat och utarmat det mesta och vi stressar sönder det sista.

Nutidsmänniskan är i skrikande behov av näring i sådan form att våra stressade kroppar kan tillgodogöra sig den – målfokuserade kosttillskott.

Jag säger som alla erfarna friskvårdare, näringsterapeuter, sjuka som provat allt mf.l. som använder och arbetar med dessa produkter – jag var vid första mötet skeptisk, men efter att jag provat så insåg jag att de går inte att jämföra med övriga produkter på marknaden för kosttillskott.

Denna övertygelse har stärkts hela tiden jag rekommenderat produkterna vidare, arbetat mer med dem och fördjupat mig i hur och varför de är unika. Allt är fokuserat på biotillgänglighet – högsta möjliga nivå av upptag i kroppen – högteknologiskt, effektiva ämnesgrupper samt givetvis ett naturligt innehåll från frukt och grönt.

Ja som ni förstår gäller detta alla, oavsett ålder, aktivitetsnivå, om du äter sunt och varierat eller icke, frisk eller sjuk – ALLA behöver rätt näring i rätt mängd, varje dag för att fungera, för att hålla sig friska -och vi får det inte ur maten idag.

Verkligheten kan te sig skrämmande, sorglig, frustrerande eller hopplös … men jag lever fullt förvissad om att vi kan vända förloppet och läka både oss själva och vår planet, till dess är jag överlycklig över att ha hittat en så viktigt grundsten som fyller ett av våra viktigaste och mest grundläggande behov.

Vitala celler med full energi – unstoppable mother warrior!😉

Läs även:

Näringen i vår mat har minskat drastiskt – kan enbart en varierad kost hålla oss friska idag?

Alla sjukdomar är resultat av näringsbrist /Linus Pauling 1901-1994, dubbel nobelpristagare

Sommartien slutar – nu ökar risken för D-vitaminbrist – Föredrag med överläkare Mats Humble

Cancer kopplad till dålig kost (= näringsbrist och högre belastning) enligt WHO

* * *

Vill ni veta mer om FitLine så har jag skrivit en del tidigare om produkterna och företaget, tyska PM International (ja Tyskland ligger långt före på området friskvård).

Mina kunder får kontinuerlig, kostnadsfri rådgivning av mig, via samlad kunskap inom organisationen jag tillhör och i vår enorma erfarenhetsbank – skicka ett mail till urkraftmw@live.se om du vill ha mer information eller själv prova produkterna.

Jag ger presentationer enskilt och i grupp, i Stockholmsområdet och via webinars (föreläsning över internet). Jag tar även emot bokningar i övriga landet eller rekommenderar duktiga kollegor som finns på plats.

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Alternativa läkemedel och behandlingar, Autism - och liknande tillstånd/syndrom, Autismdiet och kosttillskott - recept - råvaror - tips, Hälsa - miljö - livsåskådning, Näringstillskott och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Exklusiv FitLine-presentation ges av Världsettan i tennis – Novak Djokovic!

  1. Peter skriver:

    hej!
    Jag har beställt Fitline och väldigt nyfiken på produkten , jag jobbar som idrottslärare och vet hur viktigt det är med full energi i kroppen. MIn första sändning Fitline kommer nu i månadsskiftet och det skall verkligen bli spännande.
    hälsningar
    peter

Kommentera

