NewsVoice med Linda Karlström lanserar sajten Vaccin.me – bokmärk genast till favorit!

Underbart, allt faller på plats när fritänkande eldsjälar och kämpar samlas – förhoppningsvis är vi alla snart enade trots mänskliga, mindre betydelsefulla meningsskiljaktigheter.

Vi vill ju åt samma håll, bort från övertron på stat, myndigheter, politiker och alla andra instanser som är direkt styrda av de mäktiga storindustrierna (bankväsendet och ekonomi är inte mitt område men ett väldigt viktigt sådant som givetvis också belyses av dem som är insatta) och dess propaganda, manipulerad forskning och mörklagda fakta.

Och bort från onödigt sandlådetjafs med pseudoskeptiker, sk Voffare, som själva tagit på sig ansvaret som storindustrins hantlangare på en mycket låg och smutsig nivå. De är ett utdöende fenomen nu på egen maskin (även om den psykologiska typen är relativt normal i samhället – attack mot andra för att skydda sig mot den inre kärnan och känslan av att vara värdelös, ej värd att älskas) sista sucken dras … Vila i frid – slutet är i bästa fall en början – in med hälsa och harmoni även för dem, jag tror ALL läkning är möjlig – det finns inga hopplösa fall! 😀

Till sanning, vakenhet, öppenhet, frihet, medvetenhet – hållbarhet, omtanke och sund utveckling.

Informationsflödet och förenandet sker allt snabbare – för ett par år sedan kunde jag knappt drömma om att vi så snabbt skulle komma dit vi är idag. Mer och mer information görs tillgänglig på svenska.

Hittills (och långt före min tid) har vi kämpat mer enskilt på olika områden och i spridda grupper. Många, däribland jag själv, är aktiva i flera grupper samtidigt, vi blir splittrade och får upprepa oss på flera platser, vilket kanske har varit en nödvändig väg att gå, men som blir för energikrävande i längden.

Vi kan och ska inte kämpa ensamma, jag ser flera som bränner ut sig och vi blir lättare offer för dem som vill tysta minsta opposition som kan hota det kassaflöde och makten man skapat genom total sönderexploatering av planeten, människor och djur.

Men i den nya tiden är det dags att samla och ena våra energier i ett omfattande nätverk med all samlad kunskap, erfarenhet och fullt stöd hela tiden – kan ni tänka er resultatet?!

Sedan jag första gången såg sajten har min känsla och övertygelse vuxit – NewsVoice är en kraft som jag tror och hoppas på blir det stora steget i utvecklingen till visionen jag målat upp.

Varje gång jag läst på sidan har jag känt tacksamhet över att den finns, fått styrka av att den växer och blir mer och mer stabil och varit imponerad över hur Torbjörn Sassersson lyckats med att bygga upp en sådan seriös och proffsig sajt – den är ju enorm med alla dess delar!

Känslorna drar iväg med mig ibland men detta är stora frågor och en del av min passion och livsmening – så jag presenterar nu med stor glädje ett nästa steg för mamma Urkraft och Urenergibloggen det blir nu ett öppet samarbete med NewsVoice!

Så håll ögonen öppna – i dubbel bemärkelse! 😉

* * *

Pressmeddelande: Idag lanserades sajten Vaccin.me

”Idag lanserades sajten Vaccin.me som ska göra upp med biverkningsproblematiken efter massvaccineringar i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

Torsdag 29 december 2011

Personerna bakom sajten Vaccin.me menar att de ansvariga myndigheterna inte hjälper de drabbade genom att undvika samla in biverkningsdata.

Inte bara de som fått narkolepsi är intressanta att få kontakt med utan även alla de som drabbats av neurologiska och immunologiska störningar som en direkt eller eftersläpande effekt av vaccineringar söks.”

Läs hela pressmeddelandet här.

VI SAMLAR RAPPORTER OM VACCINATIONSSKADOR OCH INFORMERAR ALLMÄNHETEN OM RISKER MED VACCIN

REDAKTÖREN / LINDA

Linda Karlström

Välkommen till vaccin.me – en ny sajt som vänder sig till alla som är intresserade av att lära sig mera om vaccin.

Här lyfter vi fram sådan forskning som kategoriskt tystas ner av läkemedelsindustri, myndigheter och sjukvårdsapparat.

Ju fler som använder vårt vetenskapliga rapporteringsformulär om biverkningar desto bättre.

Vi siktar på att samla ihop 1000 rapporter från drabbade. En samarbetspartner anlitar en jurist för att konfrontera ansvariga myndigheter.

Förkovra dig och dela med dig av dina upplevelser – vaccin.me

* * *

Läs även mina tidigare inlägg om häftiga Linda Karlström och hennes arbete, och se hennes otroligt informativa, tanke- och känsloväckande föreläsning om vacciner och vaccinering:

Vaccinföreläsning – Vaccinera eller inte – Linda Karlström äntligen på film!

Linda Karlström ger rungande svar på tal gällande vaccin/ationer – igen… tack Linda, ditt arbete är ovärdeligt!

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Alternativa läkemedel och behandlingar, Autism - och liknande tillstånd/syndrom, Hälsa - miljö - livsåskådning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

