20 dollar presentkort på McDonalds OCH gratis giftinjektioner för ditt barn – Skynda till närmsta läkare så du inte missar detta fantastiska erbjudande!

Bild lånad från Quantumhälsans Hälsoblogg och Lawrence B. Palevsky, M.D.

Dr Palevskys Facebooksida är skapad med budskapet:

I will be using this site to post important articles, scientific papers, and medical information for your interest, with my added comments. Please be advised, no information on this site is to be taken as medical advice.

Jag kan bara instämma med Hälsobloggens inlägg, ska man skratta eller gråta? Själv känner jag mest för att gråta för barnen och de som blir lurade och för att ännu mer arbeta för att sprida information för att väcka dem som fortfarande förlitar sig helt på industrin och myndigheter. Jag citerar Hälsobloggen:

Lite intressant är det ju om man börjar fundera på hur multinationella företag samarbetar, men det är ett annat inlägg… För er som är intresserade hittade jag ett intressant inlägg som berör detta när jag surfade runt lite).

Tyvärr slutar det inte här. Läste på en annan sida att man på en skola ”motiverar” (läs mutar) eleverna att vaccinera sig genom att lotta ut iPads (!!) Ju fler vaccinationer man tar desto fler lotter i tävlingen… Skrämmande eller hur?

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Hälsa - miljö - livsåskådning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 20 dollar presentkort på McDonalds OCH gratis giftinjektioner för ditt barn – Skynda till närmsta läkare så du inte missar detta fantastiska erbjudande!

  1. Mamma skriver:

    Så jävla sjukt!!!

Kommentera

