Nyttigare onyttigt – Goody good stuff, naturligt smågodis (GFCFSF)

Nyinkommet på Dietistbyråns lager (www.allergimat.com)!

Visst skulle det kanske vara bäst att bara äta frukt och bär men för dem som vill ha liknande men naturliga alternativ till giftigt och gluten/mjölk/sojaspäckat smågodis – här är en nyhet med mycket variation, god smak och ett lägre pris än tidigare funnet!

Goody good stuff
Featured on Oprah.com 😉

Finns i 8 smaker – vi har testat jordgubb/grädde, körsbär och colaflaskor – mjukare/färskare godis har jag aldrig provat! 😛


Pris för en påse på 100 gram, 16 kr… så egentligen inte större skillnad emot Ekorrens ekologiska smågodis (läs i länken, endast två av 4 smaker är glutenfria) som är på 150 gram och dryga 20-lappen i välsorterade matvarubutiker.

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Detta inlägg publicerades i Autismdiet och kosttillskott - recept - råvaror - tips och märktes , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Nyttigare onyttigt – Goody good stuff, naturligt smågodis (GFCFSF)

  1. suddrik skriver:

    Cherriiiieeees!!!

  2. Caring Candy AB skriver:

    Hej!
    Går att handla online på allergimat.se och goodstore för närvarande.Läs mer om våra återförsäljare på caringcandy.se.

    Caring Candy är nordiskt distributör av Goody Good Stuff.

    Glad påsk
    Efe

Lämna en kommentar