Rispapper – Autism och ADHD-anpassade lasagneplattor?

Läste om dessa i fantastiska allergimatbloggen ”Utan allt” men ramlade nu på dem och inte var det i en  asiatisk butik utan på Dietistbyrån (www.allergimat.com) och inte var det dyrt som man skulle kunna tro.

29 riksdaler för en tjock bunt med papper/flakes, 400 gram.

Lustigt nog står det lite olika innehåll på mitt paket (ris, rismjöl, salt, vatten) och på hemsidan (rismjöl, tapioka, salt, vatten)… kanske bytt produkt. 🙂

* * *

Med risk för att framställa mig själv som oseriös så presenterar jag nu mer av min barnsliga sida och den som varje dag gläds så enormt åt min underbara unges smarta kommentarer. 😀

Kan ni gissa vad det här är – fotograferat den 14 februari 

Viktor blev så kissnödig på vägen hem från dagis att vi fick köra en nödlösning i snön. När han var klar konstaterade han förnöjsamt – Jag kissade ett hjärta. 😀

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Autismdiet och kosttillskott - recept - råvaror - tips, Viktor - Lille Urkrafts upptåg och utveckling och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

