2010 in review – Mamma Urkrafts urenergiblogg snart 4 månader!

Inte illa pinkat för en blogg som  existerat i mindre än 4 månader? 😉

Besökare nyfikna på (alternativa)behandlingsvägar vid autism, har kommit lite i skymundan men de skickas vidare från min gamla passagenblogg, där jag dokumenterat vår mest intensiva del av resan, i detalj.

Jag är glad över att kokosoljan, menskoppen och cervixpessaret FemCap är med på topplistan – mina mål med bloggen uppfylls, att sprida information om vägar till naturlig, balanserad och optimal hälsa!

Uppdatering om Viktors senaste stora utredning och ny diagnos är på gång men mamma Urkraft har ett par andra stora områden att fokusera större delen av sin energi på närmsta tiden…

Thank you FitLine för energiuppsving! 😀 Och tack för Viktors andra stora mage- och tarmförbättring! 😀

Tack 2010 och tack alla läsare – jag har sett att många av er sprider budskapet vidare, tillsammans gör vi världen till en vänligare plats!

Hållbarhet och omtanke – För oss själva – för varandra och för hela vår värld…

♥ ♥ ♥

The stats helper monkeys at WordPress.com mulled over how this blog did in 2010, and here’s a high level summary of its overall blog health:

Healthy blog!

The Blog-Health-o-Meter™ reads Wow.

Crunchy numbers

Featured image

A Boeing 747-400 passenger jet can hold 416 passengers. This blog was viewed about 4,900 times in 2010. That’s about 12 full 747s.

In 2010, there were 80 new posts, not bad for the first year! There were 102 pictures uploaded, taking up a total of 58mb. That’s about 2 pictures per week.

The busiest day of the year was November 15th with 197 views. The most popular post that day was FitLine + bluff + kritik + pyramidspel.

Where did they come from?

The top referring sites in 2010 were facebook.com, blogg.passagen.se, kostdoktorn.se, mail.live.com, and alternativbehandlingar.ifokus.se.

Some visitors came searching, mostly for fitline bluff, fitline kritik, fitline pyramid, anders sultan, and menskopp.

Attractions in 2010

These are the posts and pages that got the most views in 2010.

1

FitLine + bluff + kritik + pyramidspel November 2010
6 comments

2

Allt mitt tidigare bloggande samlat (from 2009) September 2010
1 comment

3

Jag tror inte längre på monster i garderoben – gör du? October 2010
12 comments

4

Ekologisk kokosolja vs. Unilevers ”silverpaket” October 2010
2 comments

5

Oslagbara produkter med särskild omtanke för för kvinnors hälsa November 2010

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Alternativa läkemedel och behandlingar, Autism - och liknande tillstånd/syndrom, Autismdiet och kosttillskott - recept - råvaror - tips, Hälsa - miljö - livsåskådning, Näringstillskott, Viktor - Lille Urkrafts upptåg och utveckling och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till 2010 in review – Mamma Urkrafts urenergiblogg snart 4 månader!

  1. ANTI skriver:

    Får under inga omständigheter användas (kan bildas otrevligheter)
    salt får heller inte blandas i vattnet, det ska vara destilerat vatten
    när man framställer eget silvervatten!
    Rätta till felaktigheten omgående!
    Kan tillägga om syrebehandling även borde fungera på cancer
    därför att cacerceller inte överlever i syrerik miljö,
    där borde syrgasbehandling fungera.
    Kan autism vara orsakat av vacsin?
    Biverkan av?
    Har du läst om vacsinernas biverkningar?
    mvh
    Sven.
    sände på : urkraftmw@live.sv men fick det i retur

    • urenergi skriver:

      Hej på dig. Jag hänger inte riktigt med på vad det är du kommenterar och vad du vill att jag ska ändra? Kan du förtydliga?

      Syrebehandling torde vara hjälpsamt vid många tillstånd, instämmer med dig! Vad gäller vaccin och biverkningar har jag läst en hel del, det finns även några länkar i högerkolumnen. 🙂

      Mailadressen har .se på slutet. 🙂

  2. suddrik skriver:

    Höhö, nån som rökt på i inlägget ovan eller? 😀

    Till min blogg har folk kommit genom att söka på t ex nakenbad. Wow, man blir så stolt… *himlar med ögena*

    • urenergi skriver:

      Hm jag tror skribenten är seriös men inlägget hamnade på fel plats, det är ju lite grötigt i wordpress och kommentarsfunktionen? … det stämmer ju att man inte får använda salt till kolloidalt silvervatten osv. Men jag vet ju inte var den påstådda felaktigheten skall finnas! I övrigt är syrgasbehandling under tryck något som borde användas mer men det har jag skrivit om i autismsammanhang så jag blir förvirrad av blandningen.

      Sökorden har faktiskt hittills inte varit så sådana som nakenbad (ekologiskt skumbad har funnits och det är bra! :D) men de har ju olika laddning ändå. 😉

    • urenergi skriver:

      Haha förresten visste jag inte att man kunde ”gilla” inlägg, jag tog ju bort den funktionen förut! 😀 Jag gillar också avslöjanden. 😀

Kommentera

