Kiss und bajsåldern + FitLineuppdatering, i sällskap av Hippokrates

En bajs och en kiss åkte i en … hiss! Tack Bolibompa för att ni stödjer mitt barns naturliga humorutveckling!😀

Hela kiss- och bajskonceptet är fullt aktivt bland alla barn på Viktors avdelning, och vad kul de har!😀 För många barn är detta en övergående fas men är Viktors gener främst inspirerade från mammas sida så finns flera levande bevis på att åtminstone den manliga sidan av familjen faktiskt aldrig kommer ur detta stadium.

Ofta är humorn på väldigt låg nivå men i morse tvingade Viktor mig att titta på hans bajskorvar i toaletten. – Titta mamma jag har gjort en mamma, en pappa och ett barn!!

Och mycket riktigt låg där en stor lång, en något mindre samt en liten plutt!

Viktor fortsatte med att fråga vad toaletten äter – baaajs! Vad dricker toaletten? Jag vet inte säger mU. – Kiiiss, hahaha. Vad får den för tillskott? – Pruuuutt!!

Mycket fyndigt tycker mU men så urartar det något med en fråga han själv får fundera ett bra tag på. Vad får toaletten för efterrätt? …. – Fjärt!

På väg till dagis säger mU – Titta Viktor gul snö! – Det är för att hundarna kissar ute, svarar Viktor. Och ibland kissar ***** ute!!😀

Det är så härligt att lyssna på alla lille Urkrafts påhitt och funderingar. Mellan allt brunt och gult kan det komma frågor och påståenden om vad som händer efter döden, om återfödelse, om rymden och universum samt kloka ord om olika människors tillstånd.

* * *

Angående FitLine

… så blir jag bara mer och mer övertygad om produkternas klockrena sammansättning, både genom att träffa människor som fått mer eller mindre otroliga resultat, till och med tillfrisknande ur enligt skolmedicinen kroniska tillstånd! Varav en man som varit (reumatiskt)sjuk i många år fått forskare på KI att höja på ögonbrynen när han på kort tid med FitLines cellenergi tillfrisknade. Spännande!

För varje lärotillfälle om hur hur kroppen fungerar, betydelsen av näring och upptag och hur kosttillskotten verkar så blir allting mer och mer självklart.

Hippokrates,  läkekonstens (även om skomedicinen hamnat på avvägar och glömt helhet, näring och allt vad kroppen behöver för balans och självläkning – istället har vi överflöd av kemiska preparat som istället skapar obalans) fader, trodde på naturens läkande kraft – han visste att kroppen är självläkande och att den med egen kraft kunde återställa balans i systemen.

Hippokrates visste att naturlig mat är ”medicin”. Han menade att inga sjukdomar kan existera då blodbanorna är rena och cellerna får tillräckligt med näring. Den enda orsaken till sjukdomar är att man ignorerar naturens lagar om hälsa, båda den fysiska och den psykiska.

Hippokrates ed svärs än idag av nyblivna läkare, jag citerar och får svart på vitt att denna ed rutinmässigt bryts, dagligen och i var skolmedicinsk institution:

Efter förmåga och omdöme skall jag vidtaga dietetiska anordningar till gagn för de sjuka, och vad som kan skada eller göra dem ont skall jag söka avvärja.

Hm, vad har kosten och näring för status inom skomedicinen idag? Jo jag vet att de är pressade under enorm tidsbrist och krav på dokumentation mm. Men ändock finns inga direktiv på att patienten får remitteras vidare till kunnig dietist (måhända vid allergiska tillstånd)? Själv har jag flertalet gånger fått hånfullt eller förnekande bemötande när jag talat om kostens betydelse vid autism…

Jag skall icke ge någon gift, om man ber mig därom, ej heller råda någon till dylikt: ej heller skall jag ge någon kvinna fosterfördrivande medel.

Kommentarer efter detta känns överflödiga. Gifter ordineras ständigt (abortfrågan är ett helt annat ämne) och jag känner enorm sorg och avsmak av att till och med Apoteken börjar sprida propaganda och vill få folk att stoppa i sig receptfria symtomdämpare vid minsta känning. Den senaste och mest vidriga reklamsnutten är väl den med en kvinna som arbetar som staty – inte ska väl feber hindra folk från att arbeta? Ta en tablett och kör på bara!

* * *

Men så har vi ju också självklart de personliga upplevelserna av FitLines effekter:

Jag är väldigt nyfiken och fylld av förväntan över vad som kan komma att ske över tid, de flesta som ätit dessa kosttillskott längre perioder, 1 år och uppåt, upplever en djupare läkning och bland annat verkar långvariga blockeringar och tillstånd av obalans ge med sig. Allergier verkar kunna ta sin tid för att läka ut men visst är det värt ett år på smarriga drinkar?😛

Jag har nu intagit FitLines cellenergi (omega3 en kortare tid)i drygt 5 månader och de hittills erhållna effekterna verkar vara här för att stanna (vissa hade en ”dip”, nedgång, i starten men är sen länge stabila).

Det jag upplever som härligast i mitt liv som småbarnsmor, till en pojke med särskilda behov och i uppstarten av eget företag med mera, är att jag blivit så otroligt morgonpigg.

Varje morgon flyger jag numera upp utan problem, oavsett om jag sovit för lite, blivit väckt på natten etc. Till skillnad från hur det varit under många år, då jag ibland nästan velat gråta av brist på sömn och återhämtning och bara längtade till nästa kväll och läggdags. Snoozefunktionen på klockan väcker inte längre ångest.😉

Sötsuget lyser fortfarande med sin frånvaro.

Mage och tarm visar på förbättringar tydligast genom det smidiga utförandet av nummer 2 på toaletten.

Mina fötter som så länge jag kan minnas har haft tjocka lager av förhårdnader verkar fortfarande vara under läkning. Ena hälen är nu helt mjuk (!) och det har börjat flagna skinn från sidorna – en process är helt klart aktiv. Jag har faktiskt haft en lite problem med ”skin picking” främst under fötterna men nu rör jag dem knappt – mer än för att känna den nya mjukheten, med ett stort leende på läpparna.

Viktor har som sagt också fått en tydligt förbättrad mage/tarmfunktion.
Häromdagen påpekade hans resurs på dagis det med – och förbättringen har skett efter att han startade med FitLine.

Efter kostomställningen för över 1,5 år sedan, då han läkte så fantastiskt, så har mage/tarm verkat fungera ganska stabilt med några ups and downs.

Men nu har alltså ännu, ett på läkningsområdet enormt hopp skett – han bajsar mycket, det går snabbt och smidigt och i princip aldrig kommer minsta avtryck på pappret vid torkning! Lovely😀

Nästa produkt jag själv ska testa är FitLines Q10 (kroppen slutar producera efter ca 30-35 års ålder) som jag hört mycket häftigt om – den ska fungera som en riktigt kraftig nytändning. Mer om FitLines Q10 och dess funktion – när jag testat den!

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Alternativa läkemedel och behandlingar, Autism - och liknande tillstånd/syndrom, Autismdiet och kosttillskott - recept - råvaror - tips, Hälsa - miljö - livsåskådning, Näringstillskott, Viktor - Lille Urkrafts upptåg och utveckling och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

