Nyfiken på att prova FitLineprodukter?

… och uppleva just dina resultat av effekterna som dessa fantastiska kosttillskott framkallar?

Skriv till mig på urkraftmw@live.se
– så kontaktar jag dig för mer information

Jag visar dig hur du enklast och billigast kommer igång, och jag besvarar dina eventuella frågeställningar – givetvis löpande medan du använder produkterna.

Inom en snar framtid planerar jag även att anordna officiella informationsträffar på regelbunden basis. Dessa kommer att hållas i Stockholm, och jag hänvisar även till övriga befintliga möten.

* * *

Nu har Mamma Urkraft bestämt sig för att, vid sidan om annan verksamhet bli aktiv ”återförsäljare”/”Teampartner” för FitLineprodukter.

Jag kan inte längre motstå när jag själv upplevt effekterna och på nära håll fått dela upplevelsen av att familj och bekanta fått ett ordentligt lyft vad gäller deras hälsa och välmående i form av ökad livskraft – ökad energi, mer ork och fokus, bättre sömn, stabilt blodsocker/minskat sötsug och de blir fria från sjukdomstillstånd mm.

Kroppens självläkande förmåga boostas och de initiala effekterna visar sig ofta snabbt. Optimerad cellenergi = optimerad självläkning.

Allt detta har jag redan fått bevittna via många andra användare, en del för mig tidigare okända människor och via Tanja (samt hennes närstående och patienter) som före mig gjort en liknande resa innan hon blev övertygad.

Visst kan det i början låta som hallelujahokuspokus och lurendrejeri – vi är ju inte vana med att snabba och fantastiska resultat kan vara resultat av något sunt (jag hänvisar till GMP-standarden och årliga dopingtest ;)) – men jag säger bara prova själv och upplev!

Antingen läser du på allt vad du kan (jag har redan försökt förenkla det arbetet genom att sammanfatta i bloggen) innan du provar, eller så tar du steget direkt och upplever egna resultat.

Hursomhelst, skulle du ha svårt för att tro på effekterna så är produkterna åtminstone stenhårt kontrollerade och innehåller bevisligen inget skadligt – det enda du kan förlora är pengar (som man ofta utan större eftertanke lägger ut på relativt meningslösa saker/produkter) men jag kan i princip garantera att du kommer bli nöjd.

Givetvis löser inte kosttillskotten livets alla problem och svårigheter och inte betyder användningen av dem att du samvetslöst kan missköta din kropp i övrigt.

För att må som bäst behöver vi balans, cellenergin lägger en stabil grund till harmoni på andra områden – balans mellan arbete, vila, rekreation, motion, mental/känslomässig/själslig hälsovård och sunda kostvanor = balanserad stressbelastning.

Tyvärr ansätts vi idag enormt och ständigt av miljögifter – från moderlivet till graven -från alla håll, i vår vardag och i hela vår omgivande miljö,  jordarna utarmas och våra livsmedel innehåller mindre och mindre näring men alltmer kemiska tillsatser… detta är ett tragiskt faktum.

Att använda FitLineprodukterna är ett sätt att ge motvikt till denna ansättning – och vi får mer ork till att kämpa för en bättre värld och gedigen helhetshälsa!

* * *

Alla mina inlägg om FitLineprodukter, företaget som utvecklar och producerar dem, mina och andras erfarenheter efter användning av kosttillskotten, om försäljningssättet mm

– finner du under bloggkategorin: FitLine – PM-International

* * *

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Alternativa läkemedel och behandlingar, Autismdiet och kosttillskott - recept - råvaror - tips, Hälsa - miljö - livsåskådning, Näringstillskott och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nyfiken på att prova FitLineprodukter?

  1. urenergi skriver:

    Kommenterar mig själv 😉

    Vill poängtera värdet i att alla säljare (ofta även deras familjer) intar kosttillskotten = har löpande egen och nära erfarenhet.

    Alla säljare (som också är kunder) och kunder har nära kontakt och har ständig tillgång till utbyte av erfarenhet och frågeställningar inom nätverket – samma möjligheter existerar inte riktigt inom ”standardhandeln”.

    * * *

    Även om nya användare/kunder värvas i nedåtstigande led – vilket får en del att utan närmare eftertanke fastna i ”pyramidskräcken”- så är detta direkthandel i nätverksform vad gäller den ekonomiska biten.

    PM-International har nämligen utvecklat en rad olika bonussystem som samverkar och säkerställer att den som arbetar mest tjänar mest, inte den som är före i ledet.

    Detta anser jag uppfriskande för inte ser det väl ut så på var arbetsplats? Dessutom upplever jag inte heller att man på de flesta vanliga arbetsplatser gynnas av att hjälpa varandra att utvecklas – vilket är en del av hela grundtanken i PMs koncept. De bästa produkterna, i ständig utveckling, samt ett familjärt försäljningssystem.

    * * *

    Tills sist:
    Om du köper en produkt i en vanlig butik och du känner att detta är en kanonprodukt som du vill att andra också ska få känna effekterna av och du rekommenderar den vidare till vänner och bekanta som du möter – belönar då företaget/producenten av produkten dig?

    Ett av PMs bonussystem ger dig direkta och kännbara avdrag på kostnaden av dina egna produkter när någon beställer genom din rekommendation – därmed kan du lätt sänka kostnaden för din egen användning.

    Du kan alltså välja att, som många gör, enbart använda FitLineprodukterna för effekterna de ger dig, eller dricka gratis genom att sprida budskapet till en liten krets, eller arbeta med att aktivt sälja produkterna och dess fantastiska egenskaper – på den nivå och tider som passar mig.

    Allt utan någon som helst ekonomisk risk – därför känns det otroligt enkelt att bara köra igång, för mig som en bisyssla. 🙂

Kommentera

