Mer FitLine och upplevt resultat

Kortisar:

Jag har noterat att yogapassen på 1,5 timme fungerar toppen, jag tar en Activizedrink före. Hemma skulle jag göra solhälsningen 6 rundor, fick ont i skallen under hela passet (en annan ovan yogautövare i min grupp har den senare erfarenheten).

Att jag blev som en turbokanin på Orbitrek (crosstrainer) efter att ha druckit Activize, har jag redan dokumenterat.

Nästa lilla nya anekdot är att jag har en chinsstång hemma som varit i princip helt oanvänd i över ett år. Jag vill verkligen komma igång och fixa några lyft i den igen men testar bara sporadiskt i förbifarten då och då, jag kommer inte riktigt ändå upp på en! Sen råkade jag testa strax efter en Activizedrink – jag flög upp utan problem! 🙂

Mer om FitLine och idrott här.

* * *

För ett par dagar sedan var jag även och lyssnade på föreläsare från företaget och träffade andra som använder FitLineprodukter (främst cellenergisetet), det var otroligt inspirerande och positivt.

Alla som dricker dessa produkter har fått någon form av positiv effekt, majoriteten upplever ”bara” bättre sömn, att de fått mer energi och fokus, blivit piggare dagen igenom och blivit av med diverse småkrämpor och problem.

Och så har vi de exceptionella fallen, igår mötte jag bland annat en tjej som tillfrisknat ur långvarig fibromyalgi (varit sängliggande två år), en man som blivit av med diabetes typ 1, fått stabilt blodsocker och minskat i vikt, en kvinna som haft svår psoriasis sen 60-talet blev fri från den (efter en period av kraftig utrensning i kroppen) med hjälp av FitLine.

Vi fick även träffa mannen som var en av de första i Sverige att testa dessa kosttillskott, han har alltså ätit dem i 9 år och effekter han noterat är att hans pollenoch kattallergi försvann (över tid, stor förbättring efter ett år), han kom ur sin kroniska trötthet och fick balans i tarmfloran.

De allra sjukaste upplever vanligtvis de mest tydliga och ögonbrynshöjande resultaten, de vars kroppar levt under en längre tid med svårare och ”kroniska” åkommor (givetvis ihållande stress, som dessa tillstånd i sig skapar), de som haft ett minimalt näringsupptag…

Effekter visar sig ofta  väldigt snabbt men man måste ha i åtanke att vid sådana tillstånd kan kroppen behöva en längre tid av tillfrisknande, utrensning och återuppbyggnad av friska celler.

Kom ihåg att dricka ordentligt med vatten under utrensning!

Personligen väntar jag mig inga sådana exceptionella resultat, jag är lyckligtvis inte i så dåligt skick – men för mig är de resultat jag upplevt exceptionella.

Jag tycker det är otroligt härligt och fantastiskt att sova bra samt att vara pigg på morgonen och dagen (under den första tiden kan det gå upp och ned men nu är jag stabilt på upp). Dessa snabba och synbara resultat på sömn, energi, fokus, fysisk prestation – och de synliga symtomen på utrensning i kroppen – har jag aldrig tidigare upplevt.

Och jag har upplevt och provat mycket i mitt liv. 😉

FitLines slogan stämmer verkligen och de har rätten att gå ut med den och kosttillskottens effekt eftersom de är testade och bevisade (se hemsida och tidigare inlägg), uppfriskande med ett ärligt företag. 8)

FitLine – Resultate erleben – Experience results – Upplev resultat

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Alternativa läkemedel och behandlingar, Autismdiet och kosttillskott - recept - råvaror - tips, Hälsa - miljö - livsåskådning, Näringstillskott och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mer FitLine och upplevt resultat

  1. Isabel skriver:

    Hej!

    Så underbart att läsa om något jag tycker om att prata…..
    Själv har druckit Fitlins produkter nu ett halvt år och mår mycket bättre. Var sjuk i sju år med allt möjligt. Har fibromyalgi som jag har mycket mindre värk idag. Ibland ingenting!!
    Hela mitt hälsotillstånd är mycket bättre tack vare Fitline. Har haft mycket att göra senaste tiden och inte kunnat jobba mig vidare till andra att prova på denna underbara produkt med många fördelar!

    Ha det bra /Isabel

    • urenergi skriver:

      Men åh vad härligt att höra!! Även om jag nu hela tiden ser mer och mer av dessa fantastiska effekter som uppstår när kroppar i obalans får den näring de saknar – så blir jag lika rörd och lycklig för varje solskensberättelse! 🙂

      Jag har varit i kontakt med en kvinna som ”behandlat” flera personer med fibromyalgi, gett dem FitLines cellenergi och alla har blivit bättre! Ofta har de fått en ”förstförsämring” som sker vid många olika omställningar (diet tex), medan kroppen ställer och om börjar läka. Min pappas dam är inne i sin andra testmånad nu och en kvinna jag nyligen mött som har både fibro och många andra sjukdomstillstånd väntar på sin leverans. Så spännande och roligt att få vara med i dessa processer! 🙂

      Tack så jättemycket att du delar med dig av din erfarenhet, det är alltid lika upplyftande och inger hopp för andra i samma situation. 🙂

      Love and light ♥

      • Gudrun Alvebro skriver:

        HEJ!
        har druckit filine i snart 7 veckor känner mig starkare tidvis o andra dagar mycket trött. jag behöver verkligen dessa berättelser som sporre . skulle så gärna kunna få mer information om processen.
        Tror på detta men förstår att det kommer att ta tid. kommer inte att

        ge mig.
        Gudrun med fibromyalgi sen 95

      • urenergi skriver:

        Hej Gudrun och tack för ditt inlägg! 🙂 Jag är överöst med jobb efter en längre resa men vill bara förmedla att jag har under de här dryga två åren sett massor av fina resultat vid Fibromyalgi (och många andra tillstånd med). Det finns mycket att göra med dosering, tilläggsprodukter samt övrigt i livsstilen och jag rekommenderar dig att kontakta närmsta rådgivare för dig, är du registrerad kund hos en återförsäljare så står denne för information. Om han/hon inte är aktiv så kan du kontakta PM Sverige och fråga vem du ska ta vända dig till för rådgivning och information kring produkterna och processerna. 🙂

        Håll ut bara, det kommer bli jättebra när kroppen fått tid att läka, återställa balans. 🙂

Kommentera

