Med risk för att låta religiös… ;)

… så känner jag mig välsignad av både allt gott jag fått under ett antal år, såväl som av tidigare nattsvart lidande och av livets naturligt förekommande motgångar – de har tagit mig dit jag är idag, öppnat mina sinnen och lett mig in på vägen jag nu fortsätter att vandra.

Jag har fantastiska och positiva människor nära och omkring mig… och min lille Urkraft är bara så häftig, vilket skarpsinne – utöver all övrig charm.

Det är verkligen som om jag levt flera olika liv under detta jordeliv och de blir bara ljusare och öppnare för varje hamnskifte. Men i min kärna, där finns jag och har alltid funnits…

* * *

Så, ville bara dela med mig och sprida positiv energi. 😉 Men visst kan det för ett otränat öga/sinne tolkas som sektreligiöst halleluja när man i skrift försöker återge upplevelsen av harmoni och lycka. 😛

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Allt annat..., Hälsa - miljö - livsåskådning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Med risk för att låta religiös… ;)

  1. Robert skriver:

    Kikade runt i din blogg och den verkar ju intressant 😀 Gillar ditt sätt att skriva. Hur är det annars med dig?

    • urenergi skriver:

      Tack, det var roligt att höra. 🙂 Dagens inlägg beskriver ganska mycket hur det är nuförtiden, spännande projekt på gång – livet är roligt nu! 😉

Kommentera

