Fitline kosttillskott ♥ Satyananda Yoga = Fri från diskbråck??

Häftigt! Inte nog med att min kropp formligen dyrkar den klassiska yogan – jag lär mig känna min kropp på ett otroligt vis, har redan lyckats bli smidigare och övandet av förhållningssättet Mindfulness har tagits till högre höjder.

Men idag blev jag totalt överraskad redan i första utförandet av shavasana, avslappnings/återhämtningspositionen – jag behövde ingen hög kudde, eller något alls faktiskt, under låren, diskbråckssmärtorna sken med sin frånvaro!

Jag hade det redan i bakhuvudet, imorgon har jag gett min kropp optimal näringstillförsel via Fitlines kosttillskott i exakt 3 månader och läkning på högre nivåer bör börja visa sig – men jag frågade ändå vår yogalärarinna om yogan kan ha gjort sådana underverk efter bara 5 tillfällen, hon sa med visdom i rösten (inbillar jag mig? ;)) att det är nog ett samspel med annat.

Känns spännande att stega över tremånadersgränsen, jag har upplevt topp, lite dal men är nu på topp igen… kroppen behöver tid för att läka och regenereras via cellförnyelse.

Tänk när alla celler är förnyade och jag är kroppsligen reinkarnerad med elitceller (jämfört med dagens nivå, annars organismens normaltillstånd – urenergi!). 😉

* * *

Tråkigt för oss kursdeltagare, så har yogan ett uppehåll på tre veckor nu, hur ska vi klara oss utan vår fantastiska yogalärarinnas vägledning??

Tack och lov så har vi lärt oss solhälsningen och att 6 hela rundor om dagen täcker en kvinnas dagsbehov av motion (utöver den vanliga aktiviteten) – med instruktioner på papper, ett liggunderlag, motivation och en dos activize före så ska jag nog fixa det galant. 😉

Nu sussa efter en smarrig Restoratedrink – söta drömmar!

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Alternativa läkemedel och behandlingar, Hälsa - miljö - livsåskådning, Näringstillskott och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fitline kosttillskott ♥ Satyananda Yoga = Fri från diskbråck??

  1. Andreas skriver:

    Hej!
    Intressant att läsa om yogan. Ska själv börja med det nu i höst.

Kommentera

