Frågor som ej rör bloggens innehåll hänvisar jag till mailadressen

De modereras alltså inte.

För er som missat den – använd er av urkraftmw@live.se för avvikande frågor.

Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Allt annat.... Bokmärk permalänken.

Kommentera

