Familj får 90000 pund – sonens liv förstört av vaccin orsakad hjärnskada

Inger publicerade denna artikel på sin HBOT/Autismblogg men jag kunde inte låta bli att  lägga ut den jag med.

* * *

Family win 18 year fight over MMR damage to son: £90,000 payout is first since concerns over vaccine surfaced

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1307095/Family-win-18-year-fight-MMR-damage-son–90-000-payout-concerns-vaccine-surfaced.html#ixzz10WNCphjp

* * *

Läs mer vaket om vaccinets skadeverkningar och maskineriet bakom vaccinationshetsen:

2000-talets Vetenskap

Greensparrow är din vän

Mammor mot Gardasil

Vaccinationsfaran.se (allt om vaccin samlat)

Mamma Urkraft har öppet konstaterat att (förutom att minska girighet, hänsynslöshat *haha stavade fel i all hast men det blev ju vitsigt* och öka omtanke och fritänkade) – bör vi minska den globala befolkningsmängden för att rädda livvärna om miljön och livskvaliteten för allt levande.

Ju mer vi ökar, desto mer kommer ”vi” bli tvungna att äta sådant som inte är anpassat för vår organism och att ta fram föda på konstgjord väg, på både människo- och miljömässigt skadliga vis (gifter, genmanipulering, odling av kött i labb (!) osv.).

Kvantitet före kvalitet av högsta grad.

Vi blir fler och fler i städerna men känner oss mer ensamma, vi har det så bra materiellt men blir allt sjukare, vi mår sämre och känner oss tomma…

Jo jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om detta men det jag ville visa var denna ”utanför-boxen-iakttagelse” – det är inte på detta tragiska vis (genom att plågsamt avliva och skada en stor del av befolkningen) jag hade tänkt mig vi finner den ultimata lösningen… :

Om vi verkligen gör ett bra arbete genom nya vacciner, sjukvård och födelsekontroll, så borde vi kunna sänka befolkningsantalet med 10-15%

Bill Gates på YouTube


Om Mamma Urkraft

~ Frågor, rådgivning, FitLine: urkraftmw@live.se ~ Dipl. Näringsrådgivare, Samtalsterapeut steg 1, Alkohol- och drogterapeut ~ Anledningen till jag är anonym är för att bloggen exponerar min son, jag är mer öppen än de flesta gällande mig själv så skicka ett mail och vi tar det därifrån. ~
Det här inlägget postades i Allt annat..., Autism - och liknande tillstånd/syndrom, Hälsa - miljö - livsåskådning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

